Засідання Школи лідерів: круглий стіл з директором школи. Тема: Дискусія «Хто в школі господар?»
Тиждень толерантності. Лідери учнівського самоврядування взяли інтерв’ю в учнів 5-9 класів : що таке толерантність?
Практичний психолог Похил Л.Д. була запрошена на засідання «Круглий стіл з директором школи» де провела тренінг з лідерами учнівського самоврядування.
Флеш – моб «Я люблю Україну»
Виготовлення панно на день міста – 2015р.
Координатор по Черкаській області громадського руху «Твереза Україна» Оробець Юрій Григорович провів для учнів 1-9 класів уроки – тренінги.
Щорічно актив учнівського самоврядування проводить акцію «За і проти» до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом.
План засідань Ради учнівського самоврядування на І семестр 2016-2017 навчальний рік
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
Вересень | |||
1. | 29.09.2016 | 1. Про підсумки роботи учнівського об’єднання «Берегиня» за 2015-2016 рік та завдання на новий 2016-2017 навчальний рік. | Темченко Н.А. – педагог – організатор,– голова учнівського самоврядування |
2. Ознайомлення з Нормативними документами, що регламентують діяльність учнівського самоврядування у загальноосвітньому закладі. | Темченко Н.А. – педагог - організатор | ||
3. Про затвердження голів Центрів учнівського об’єднання «Берегиня» на 2016-20167нав. рік. до складу | Темченко Н.А. – педагог - організатор | ||
4. Про організацію рейду /перевірки класних куточків та куточків національної символіки у 5-9 класів та шкільної форми. | Безсмола А. – голова Центру навчання, дисципліни та порядку. | ||
5. Про планування засідань Ради учнівського самоврядування на І семестр 2016-20167навчального року та плану роботи учнівського об’єднання «Берегині» | Темченко Н.А. – педагог – організатор, голова учнівського самоврядування. | ||
Жовтень | |||
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
2. | 19.10.2016 | 1. Про підсумки рейдів / перевірок класних куточків та куточків національної символіки у 5-9 класів та шкільної форми. | голова Центру навчання, дисципліни та порядку. |
2. Про організацію проведення Рухливих перерв з учнями початкової школи. | Темченко Н.А. – педагог – організатор та вожаті | ||
3.Про організацію співпраці з ТЧХ. Акція «П’ять картоплин» | голова центру «Доброта» | ||
4. Про організацію Школи лідерів у школі. Участь голови Ради учнівського самоврядуванні у міському молодіжному активі. | Темченко Н.А. – педагог – організатор та вожаті | ||
Листопад | |||
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
3 | 16.11.2016 | 1. Про організацію заходів в рамках проведення Місячника пропаганди здорового способу життя. | Темченко Н.А. – педагог – організатор |
2. Про участь у проектній діяльності в обласній Ліги старшокласників. | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
3. Про організацію вуличної просвітницької акції 1 Грудня день боротьби зі СНІДом | голова центру «Доброта» | ||
4. Про організацію рейду / перевірки санітарного стану 5-9 класів. | голова Центру навчання, дисципліни та порядку. | ||
Грудень | |||
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
4. | 21.12.2016 | 1. Про організацію волонтерської роботи у школі. | голова центру «Доброта» |
2. Про участь у проведенні святкових ранків для учнів 1-7 класів. | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
3. Про підсумки роботи Центрів учнівського об’єднання «Берегиня» за І семестр 2016-2017 навчального року | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
4.Про роботу клубу «Підліток» щодо пропаганди здорового способу життя серед школярів. | Темченко Н.А. – педагог – організатор |
План засідань Ради учнівського самоврядування
на ІІ семестр 2016-2017 навчальний рік
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
Січень | |||
1. | 18.01.2017 | 1. Про підсумки роботи учнівського об’єднання «Берегиня» за І семестр 2016-2017 рік та завдання на ІІ семестр 2016-2017 навчального року. | Темченко Н.А. – педагог – організатор,– голова учнівського самоврядування |
2. Ознайомлення з Нормативними документами. | Темченко Н.А. – педагог - організатор | ||
3. Про надання допомоги солдатам зони АТО у грудні 2016 року | Снігур А.. голова Ради учнівського самоврядування | ||
4. Про організацію заходів в рамках проведення Тижня військово-патріотичного виховання | Темченко Н.А., голова Центру навчання, дисципліни та порядку. | ||
ЛЮТИЙ | |||
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
2. | 15.02.2017 | 1Про підсумки проведення заходів Тижня військово-патріотичного виховання | голова Центру навчання, дисципліни та порядку. |
2. Звіт щодо проведення засідань Школи лідерів «Круглий стіл з директором школи»у . | Снігур А.. голова Ради учнівського самоврядування | ||
3. Про організацію вечора «Зустріч з випускниками минулих років» | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
Березень | |||
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
3 | 15.03.2017 | 1. Про підсумки проведення Тижня пам’яті Т.Г. Шевченка | Голова Центру навчання, дисципліни та порядку |
2. Про роботу клубу «Підліток» з важковиховуваними учнями. | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
3. Про заходи, щодо проведення Тижня роботи музейної кімнати. | Темченко Н.А. – педагог - організатор | ||
4. Про організацію рейду / перевірки санітарного стану 5-9 класів. | голова Центру навчання, дисципліни та порядку. | ||
КВІТЕНЬ | |||
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
4. | 19.04.2017 | 1. Про заходи до Дня землі. Екологічна акція в мікрорайоні. | голова центру «Доброта» |
2. Про підсумки проведення Тижня роботи шкільної музейної кімнати | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
3.Про проведення Дня здоров’я. | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
4.Про роботу школи за програмою «Школа сприянню здоров’я» щодо пропаганди здорового способу життя серед школярів. | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
ТРАВЕНЬ | |||
н/п | Дата | Зміст | Доповідач |
5. | 17.05.2017 | 1. Про підсумки проведення заходів до Дня перемоги | Снігур А. голова Ради учнівського самоврядування |
2. Круглий стіл «Що вдалося за рік?» Звіти. | Темченко Н.А. – педагог – організатор | ||
План проведення тематичних лінійок у І СЕМЕСТРІ 2016-2017 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Дата проведення | Тема лінійки | Відповідальний |
02.09.2016 | Увага! Діти на дорозі. Інструктаж з техніки безпеки. | Чепка Л.О. Темченко Н.А. |
09.09.2016 | Підсумок проведення Тижня безпеки руху дітей. Підсумки проведення Тижня спорту. Звіт чергового класу. | Виноградова Л.М. Моцар Р.В. |
16.09.2016 | «Безпечна дорога від дому до школи». | Кравченко Т.А. |
23.09.2016 | Лекторська група «День партизанської слави» | Громадська Л.О. |
30.10.2016 | Підсумок проведення Тижня бібліотек. (до Всеукраїнського дня бібліотекарів). | Куценко С.Л. |
07.10.2016 | Виступ шкільної агітбригади «Ми – за здоровий спосіб життя» | Темченко Н.А. |
14.10.2016 | Історія виникнення козацтва. День Покрови. | Громадська Л.О. |
21.10.2016 | Інформаційний вісник: День ООН Інструктаж з т/б на осінніх канікулах. | Клячко Т.М. Чепка Л.О. |
11.11.2016 | Права та обов’язки учня. | Дмитрієнко Л.А. |
18.11.2016 | Виступ шк.. агітбригади «Здоров’я бережи з молоду» | Темченко Н.А. |
02.12.2016 | Тематична лінійка до Дня боротьби зі СНІДом. | Виноградова Л.М. |
09.12.2016 | П’ять кроків до здоров’я. | Білоконь Л.М. |
16.12.2016 | Звітують активи 5-9 класів | Класні керівники Темченко Н.А. |
23.12.2016 | Хід природоохоронної акції «замість ялинки – зимовий букет» | Виноградова Л.М. |
30.12.2016 | Підсумкова лінійка. Звітує «Берегиня» | Рада учнівського самоврядування. Темченко Н.А., |
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛІНІЙОК у ІІ семестрі 2016-2017 навчального року
Дата | Тема лінійки | Класи | Відповідальний |
20.01.2017 | Тематична лінійка «День соборності України» | 1-9 | Громадська Л.О. |
27.01.2017 | Урочиста лінійка до дня визволення м. Сміли. | 1-9 | Клячко Т.М. |
03.02.2017 | Підсумок проведення Тижня профілактики правопорушень | 1-9 | Темченко Н.А. |
10.02.2017 | Я дружу зі спортом | 1-9 | Кравченко Т.А. |
17.02.2017 | Мітинг- реквієм до дня виведення військ з Афганістану (15.02.) | 1-9 | Громадська Л.О. |
24.02.2017 | Міжнародний день рідної мови (21.02) | 1-9 | Цьома Л.О. |
03.03.2017 | «Моя найкраща мама» | 1-9 | Коваленко Н.В. |
10.03.2017 | Підсумок проведення Тижня пам’яті Т.Г. Шевченка | 1-9 | Присяжна Л.Ю. |
17.03.2017 | Звітують старости 5-9 класів | 1-9 | Темченко Н.А. |
24.03.2017 | День поезії . (21.03.) Творчо-обдаровані учні | 1-9 | Присяжна Л.Ю. Цьома Л.О. |
07.04.2017 | Підведення підсумку проведення Тижня дитячого читання | 1-9 | Куценко С.Л. |
14.04.2017 | Звітують волонтери | 1-9 | Учнівське самоврядування |
21.04.2017 | Міжнародний день землі (22.04.) | 1-9 | Виноградова Л.М. |
28.04.2017 | Підсумки проведення Тижня основ безпеки життєдіяльності | 1-9 | Виноградова Л.М. |
05.05.2017 | День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (запрошуємо ветеранів) | 1-9 | Темченко Н.А. |
12.05.2017 | Вклонімося жінці – матері. | 1-9 | Сільченко В.І. |
19.05.2017 | Презентація «Літній відпочинок» Звітує «Берегиня» | 1-9 | Керівник табору Голова учнівського об'єднання «Берегиня» |
26.05.2017 | Підсумкова лінійка. Інструктаж по т/б на літо. | 1-9 | Ільїна Т.Г. |
СТАТУТ
учнівського самоврядування
Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6
І. Загальні положення
Учнівське самоврядування Смілянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту школи.
Учнівське самоврядування є добровільним об'єднанням учнів. Учнівське самоврядування є організацією, що складається з людей, створена людьми і для людей. Учні є людьми.
ІІ. Мета та завдання шкільного органу самоврядування
· Метою учнівського самоврядування є формування в учнів почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.
· Усебічно розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України.
· Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи.
· Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя.
· Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.
· Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими.
ІІІ. Членство в учнівському самоврядуванні
Об’єднання діє на засадах рівноправності усіх її членів самоврядування, законності та гласності. Учні 1-4 класів об’єднані У школІ наступності «Пролісок»
Права, свободи та обов'язки
ü Усі учні школи є рівними у своїй гідності та правах.
ü Особистість кожного, хто працює чи навчається в школі, є недоторканною і ніщо не повинно загрожувати здоров'ю людини, обмежувати її права, ображати честь і гідність.
ü Образою честі й гідності кожного, хто працює чи навчається в школі, є будь-які дії чи слова, що принижують честь, гідність іншої людини.
ü Кожен учень має право на вільний розвиток своєї особистості, якщо при цьому не порушуються права і свободи інших людей.
ü Кожен учень має обов'язки перед суспільством та школою.
ü Учень зобов'язаний:
- пройти курс навчання в школі;
- подати документ, що пояснює його відсутність на уроках;
- виконувати вимоги вчителів з підготовки до уроків;
- дотримуватись норм та правил поведінки в школі.
ü Учень має право, щоб урок закінчувався відразу після дзвінка на перерву.
ü Учень має право на свободу думки та слова, на вільне вираження своїх поглядів та переконань.
ü Кожен учень має право вільно збирати, зберігати, використовувати та поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб — на свій вибір. Ця інформація не повинна порушувати честь та гідність кожного, хто навчається чи працює в школі. Кожен учень має право обирати профіль навчання, факультативи та додаткові заняття, мистецькі гуртки, студії — на свій вибір.
ü Кожному гарантується знати свої права та обов'язки.
ü Кожен учень або працівник школи зобов'язаний неухильно додержуватися Статуту та законів Учнівського самоврядування школи.
ü Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
ü Кожен учень школи має право брати участь у будь-яких сферах шкільного життя, ініціювати будь-які форми цього життя.
ІV. Органи управління учнівського самоврядування
1. Права і обов’язки
1. вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівське об’єднання «Берегиня»
2. структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на засіданні Ради учнівського самоврядуванні шляхом відкритого голосування.
3. головою учнівського об’єднання може бути учень 8-11-го класів, якого обирають таємним голосуванням учнями 5-11 класів.
4. старосту кожного колективу (організатора класу) обирають загальні класні збори з числа учнів-лідерів класу. З них формується старостат.
2. Актив учнівського об’єднання «Берегиня»:
· координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;
· контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;
· організовує пошукову роботу;
· контролює відвідування уроків, стан навчання та поведінки учнів;
· ухвалює рішення з найважливіших питань життя школи в межах своєї компетенції;
· вносить пропозиції до адміністрації школи, педагогічної ради з питань навчання та виховання;
· організовує й контролює чергування в школі;
· здійснює заходи щодо розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров’я, фізичного вдосконалення, пропаганди здорового способу життя;
· організовує роботу центрів, за інтересами, постів, тощо;
· співпрацює зі старостами.
3. Старостат:
· звітує про результати навчально-виховної роботи на класних зборах, засідання старостату та учнівського обєднання «Берегині»;
· є безпосереднім зв’язком між учнівським об’єднанням, колективом класу та класним керівником (доводить до їхнього відома плани, засідання, рішення учнівського обєднання, центрів самоврядування).
V. Основні напрями діяльності органів учнівського самоврядування
Центр навчання, дисципліни та порядку
· здійснює роботу, спрямовану на вироблення учнів свідомого ставлення до навчання;
· бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
· контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
· веде боротьбу з пропусками уроків;
· здійснює рейди контролю за відвідуванням, підготовкою до уроків (наявністю зошитів, щоденників, виконанням домашніх завдань);
· виходить з пропозиціями на батьківський комітет, раду школи з питань поведінки учнів;
· організовує рейди перевірки збереження шкільного майна;
· здійснює розподіл території між класами, контролює їх прибирання, упорядкування, прибирання закріпленої території;
· здійснює заходи по екологічному вихованню школярів, організовує акції та рейди;
· пропагує здоровий спосіб життя, запобігає вживання учнями алкоголю, тютюну , наркотиків,створює лекторій «За здоровий спосіб життя».
Центр дозвілля та спорту
· пропагандує здоровий спосіб життя;
· організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, проводить вечори, мітинги , святкові лінійки, КВК;
· залучаючає їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, днів відкритих дверей, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей за «круглим столом», концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;
· проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
· організовує спортивні заходи , бере участь у туристичних походах та змаганнях;
· розвиває творчі здібності школярів, залучаючи їх до роботи в гуртках, секціях;
· проводить загальношкільні свята Нового року, 8 березня… та бере участь у міських конкурсах; (малюнки., Вишивки, саморобки); «Зірниця»…
· піклується про естетичне виховання школярів , розвиток їхніх художніх здібностей.
Центр волонтерської роботи «Доброта»
· виявляє милосердя до ветеранів Великої Вітчизняної війни і людей похилого віку, допомагаючи їм під час осіньо-польових робіт;
· здійснює заходи до Дня людей похилого віку, Дня інваліда, Дня захисту дітей, організовує зустрічі з ветеранами, учасниками воєнних дій:
· проводить благодійні акції та ярмарки;
· співпрацює з батьківськими комітетами 5-11 класів;
· залучає до роботи у міській школі волонтерів;
· співпрацює з Товариством Червоного Хреста.
Бібліотечний актив «Юні бібліотекарі»
· виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;
· пропагує книгу, сприяє виробленню бажання-потреби в систематичному читанні, навчає навичок самостійного вибору книг для читання і знаходження їх у бібліотеці, користуючись книжковими виставками та рекомендованими списками;
· організовує тематичні виставки літератури;
· організовує конкурси;
· проводить бесіди, рейди-перевірки збереження підручників у класах;
· організовує роботу книжкових лікарень, проводить бесіди про бережливе ставлення до книги.
Клуб «Пошук»
Забезпечує роботу шкільного музею «Історія школи»:
· Здійснює пошукову роботу по збору матеріалу до шкільного музею про дітей, вчителів, які навчалися та працювали у школі:
· Проводить тематичні екскурсії, навчання екскурсоводів;
· Організовує пошуково - дослідницьку роботу та проектну роботу.
Школа наступності «Пролісок»
· Об’єднує учнів 1-4 класів;
· Організовує дозвілля молодших школярів на перервах, в позаурочний час;
· Організовує загони вожатих з учнів 7-8 класів та консультантів з учнів 9-11 класів;
· Допомагає в навчанні учням, які мають прогалини в знаннях, створює пости взаємодопомоги;
· Надає допомогу класоводам у вихованні дисципліни, дотримання учнями правил для учня;
· Надає допомогу в організації свят, позакласних заходів, походів, екскурсій, спортивних змагань.
Клуб «Підліток»
Проводить профілактичну роботу з учнями схильними до правопорушень шляхом розроблення комплексних заходів та усунення їх проявів.